Reklamacje i zwroty

Zwroty

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania  nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący  (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek  przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od  Kupującego płatności poprzez przelew bankowy na rachunek wskazany przez Kupującego. Przelew zostanie dokonany po otrzymaniu zwracanego towaru i orzeknięciu o braku uszkodzeń tegoż towaru. Przelew bankowy klient otrzyma na swoje konto w następny dzień roboczy. Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania  Towaru. Zwracany towar należy wysłać poprzez przesyłkę kurierską na adres siedziby firmy tj. TNL 20-150 Lublin ul. Bursaki 14. Dane osoby kontaktowej do obioru zwracanego towaru tel. 726 451 934, e-mail patryk.lis@tnl.com.pl. Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie tnl.com.pl, należy złożyć Sprzedającemu  stosowne oświadczenie woli, pisząc na patryk.lis@tnl.com.pl  z  krótką informacją o zwrocie towaru. Paczkę należy starannie zabezpieczyć do wysyłki aby towar nie uległ uszkodzeniu.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego w Regulaminie sklepu. Czas na reklamację
2 lata. Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
Adres do reklamacji
TNL 20-150 Lublin ul. Bursaki 14.
Dane osoby kontaktowej do obioru reklamowanego towaru
tel. 726 451 934, e-mail patryk.lis@tnl.com.pl.
Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru, dopóki nie orzeknie się decyzji pozytywnej w sprawie uiszczonej reklamacji.
Sprzedawca rozpatruje reklamację Klienta i informuje o wyniku jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku, gdy podane w reklamacjach dane lub informacje wymagałyby uzupełnienia Sprzedawca zwróci się do Klienta, przed rozpatrzeniem reklamacji o ich uzupełnienie, przy czym Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi Klientowi na reklamację w terminie maksymalnie 30 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku. W przypadku uznania reklamacji, uszkodzony Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe,  Klientowi zostanie zwrócona równowartość ceny towaru, poprzez przelew bankowy na wskazany przez Klienta rachunek, lub zaoferowany inny Produkt dostępny w sklepie, w przeciągu 7 dni roboczych od uznania reklamacji.