Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru

W przypadku, gdy Kupującym jest Konsument, ma on prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 30 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Jak dokonać zwrotu towaru/ów?

W tym celu należy:

  • Pobrać, wydrukować następnie wypełnić dostępny na tej stronie formularz zwrotu.
  • Zabezpieczyć i odesłać towar na wskazany w formularzu adres zwrotu
  • Oczekuj zwrotu należnych środków

Paczkę należy starannie zabezpieczyć do wysyłki aby towar nie uległ uszkodzeniu.

* W przypadku nie otrzymania pieniędzy w terminie 14 dni roboczych od daty odesłania paczki prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem maila patryk.lis@tnl.com.pl lub numeru telefonu 726 451 934

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego w Regulaminie sklepu.

Czas na reklamację – 2 lata.

Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Dodatkowe informacje

Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru, dopóki nie orzeknie się decyzji pozytywnej w sprawie uiszczonej reklamacji.

Sprzedawca rozpatruje reklamację Klienta i informuje o wyniku jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

W przypadku, gdy podane w reklamacjach dane lub informacje wymagałyby uzupełnienia Sprzedawca zwróci się do Klienta, przed rozpatrzeniem reklamacji o ich uzupełnienie, przy czym Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi Klientowi na reklamację w terminie maksymalnie 30 dni od jej otrzymania.

Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

W przypadku uznania reklamacji, uszkodzony Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe,  Klientowi zostanie zwrócona równowartość ceny towaru, poprzez przelew bankowy na wskazany przez Klienta rachunek, lub zaoferowany inny Produkt dostępny w sklepie, w przeciągu 7 dni roboczych od uznania reklamacji.

Adres do reklamacji
TNL
ul. Bursaki 14
20-150 Lublin

Dane osoby kontaktowej do obioru reklamowanego towaru:
Patryk Lis
726 451 934
patryk.lis@tnl.com.pl.